Friday, September 12, 2008

Setlist #39: Ongaku Gatas

Actually, I lied. Have one more.

1. Narihajimatta Koi no Bell

2. Sukiyaki
3. Popcorn Love!
4. HOW DO YOU LIKE JAPAN?
5. Gag 100kaibun Aishite Kudasai / Sawada Yuri, Sengoku Minami, Mano Erina, Mutou Mika, Korenaga Miki, Noto Arisa
6. Senpai ~Love Again~ / Yoshizawa Hitomi, Satoda Mai, Konno Asami, Ishikawa Rika
7. Honto no Jibun / Noto Arisa, Mutou Mika, Sawada Yuri
8. Kokoro no Tamago / Sengoku Minami, Mano Erina, Korenaga Miki
9. Mr Moonlight ~Ai no Big Band~ / Yoshizawa Hitomi, Satoda Mai, Konno Asami, Ishikawa Rika
10. Yukigeshiki / Satoda Mai
11. Some Boys! Touch / Yoshizawa Hitomi
12. Anata Iro / Ishikawa Rika
13. LOVE Namida Iro / Konno Asami
14. Otoko Tomodachi / Mano Erina
15. JINX / Segnoku Minami, Korenaga Miki
16. Dekiru Onna / Konno Asami, Satoda Mai
17. Bokura no Kagayaki / Mutou Mika, Sawada Yuri, Noto Arisa
18. Melodies / Yoshizawa Hitomi, Ishikawa Rika
19. Mushoku Toumei na mama de / Yoshizawa Hitomi, Konno Asami
20. Koi no Hexagon / Yoshizawa Hitomi, Satoda Mai
21. Iroppoi Onna ~SEXY BABY~ / Ishikawa Rika, Sawada Yuri, Korenaga Miki
22. Chokotto Love / Yoshizawa Hitomi, Satoda Mai, Mano Erina
23. Mirakururun Grand Purin / Konno Asami, Mutou Mika, Mano Erina, Noto Arisa
24. Issai Gassai Anata ni Ageru / Yoshizawa Hitomi, Konno Asami, Ishikawa Rika
25. Do It! Now / Yoshizawa Hitomi, Sawada Yuri, Sengoku Minami, Mano Erina, Mutou Mika, Korenaga Miki, Noto Arisa
26. Uwaki na Honey Pie / Satoda Mai, Konno Asami, Ishikawa Rika
27. Aoi Sports Car no Otoko
28. Kanashimi Twilight
29. Yattarouze!
30. BE ALL RIGHT
31. DREAMIN' ~Gatas Brilhantes H.P. no Ouenka~


Okay to Mucchi and Manoeri aren't in OnGatas anymore. I don't care.

No comments: